عمده ترین اثرگذاری کار فرهنگی بر پایه حضور مخاطب است

پیرسبزی با بیان اینکه عمده ترین اثرگذاری کار فرهنگی بر پایه حضور مخاطب است، گفت: با وجود همین شرایط در سال گذشته فعالیت متعددی به ویژه در بستر فضای مجازی در سراسر استان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز در دیدار با رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سال 99 سال پرفراز و نشیبی برای همه حوزه ها بویژه حوزه فرهنگ و هنر بود و شرایط کرونایی متولیان فرهنگ را از ظرفیت حضور و وجود مخاطب محروم کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عمده ترین اثرگذاری کار فرهنگی بر پایه حضور مخاطب است، اظهار کرد: با وجود همین شرایط در سال گذشته فعالیت متعددی به ویژه در بستر فضای مجازی در سراسر استان اجرا  شد.

 

وی گفت: این اداره کل همواره از برنامه و فعالیت های مشارکتی با ائمه جمعه حمایت و همکاری خواهد کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین «عبدالرحیم عبودی» هم گفت: فرهنگ مسئله گسترده ای است که همه مباحث اقتصادی، سیاسی و ... هر جامعه را شامل می شود.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان ضرورت توجه به طرح مسائل اساسی فرهنگی در جلسات شورای فرهنگ عمومی، تصریح کرد: آسیب های متعدد اجتماعی در استان وجود دارد که ضرورت دارد این مسائل در قالب جلسات شورای فرهنک عمومی در مرکز استان و شهرستان ها بحث و بررسی شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه معمولا در همه مشکلات و معضلات اجتماعی عامل را عدم فرهنگ سازی بیان می کنند، افزود: در هر مسئله، فرهنگ یک بعد آن است و دلیل همه مشکلات بحث فرهنگ سازی نیست و بیشتر مسائل باید با راهکار خاص خود بررسی شود تا نتیجه گیری مطلوب حاصل شود.

 

حجت الاسلام عبودی گفت: آنچه مسلم است سنت های اجتماعی استان در حال از بین رفتن بوده و ضرورت دارد برای رفع این معضل برنامه ریزی و تدابیر فرهنگی لازم اندیشده شود.

کد خبر 1053392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha