پیوستن مازندران به هاب پستی افزایش اعتماد عمومی به پست را همراه خواهد داشت

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: افتتاح هاب پستی که ۲روز مسیر ارسال مرسولات را کوتاهتر می کند یک اتفاق خوب است، باز هم متخصصین بنشینند و راه‌های کوتاه شدن زمان ارسال مرسولات را مورد بررسی قرار دهند، تا شاهد جلب اعتماد و استقبال بیشتر مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۳اردیبهشت) در مراسم افتتاح هاب پستی منطقه شمال کشور ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت اولین و آخرین مولود کعبه حضرت علی(ع) امام اول شیعیان، اظهار کرد: کسانی که حوزه پست در مسیر خدمت به ملت گام‌ برمی‌دارند کار حساس و ضروری‌ای را انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: سرعت یکی از ویژگی‌های عصر جدید را تشکیل می‌دهد در زمینه‌ پست اگر اصل خدمت و سرعت با هم همراه باشند و سلامت و امانت درنظر گرفته شود، بهتر است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به الگوی مملکت‌داری حضرت علی (ع) گفت: این الگوی خوب در آن روز در آن مملکت پهناور ایران یک استان آن کشور محسوب می‌شد، در حکومت ایشان ویژگی سرعت در خدمت دنبال می‌شد.

وی، تاکید کرد: انتظار داریم که شرکت ملی پست اصل سرعت، کوتاه کردن زمان و بهره مندی از وسایل کارآمد و مطمئن برای ارسال مرسولات پستی را در نظر بگیرد و هر چه زودتر امانتها را به صاحبات برساند تا پستی مدرن و متناسب با روز داشته باشیم وگرنه مورد اقبال قرار نمی‌گیرد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی ادامه داد: افتتاحیه  جریان هاب پستی که دو روز مسیر ارسال مرسولات را کوتاهتر می کند یک اتفاق خوب است، باز هم متخصصین می‌توانند بنشینند و راه‌های کوتاه شدن زمان ارسال مرسولات را مورد بررسی قرار دهند، تا شاهد جلب اعتماد و استقبال بیشتر مردم باشیم.

 

 وی عنوان کرد: ما هم در ارسال عمل صالح به آخرت خودمان نیاز به پست داریم، باید پیشاپیش مرسولاتی از عمل صالح را به دیار آخرت بفرستیم پس در مسیر معنویت نیاز به پست احساس می‌شود.

کد خبر 1053402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha