طبخ و توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان

در ادامه نهضت مواسات و احسان در کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) هزار پرس غذای گرم به همراه نمک متبرک حرم مطهر رضوی با حمایت های خیرین در ماه مبارک رمضان بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

«اميد اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در ادامه نهضت مواسات و احسان در کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) هزار پرس غذای گرم به همراه نمک متبرک حرم مطهر رضوی با حمایت های خیرین در ماه مبارک رمضان بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: در این ماه سخاوت و دستگیری از نیازمندان در هر زمان و مکانی به وضوح نمایان است.

 

وی بابیان اینکه دستگیری از نیازمندان و افطاری دادن از جمله ویژه برنامه‌ های کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) شهر بن برای تقسیم مهربانی است، افزود: در این راستا همزمان با ماه مبارک رمضان تاکنون کمک های مومنانه زیادی بین نیازمندان توزیع شده است.

 

اکبری گفت: توزیع این میزان غذای گرم در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و با مشارکت و کمک‌های مردمی و خیران مبنی بر رفتار همدلانه و کمک مومنانه انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: پخت و توزیع این میزان غذای گرم با رعایت تمام موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا انجام شده است.

 

به گفته وی قرار گرفتن در جایگاه خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات آنان، توفیق بزرگی است که خداوند نصیب کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن کرده است.

 

اکبری با تاکید بر اینکه برای طبخ و توزیع این پرس‌های غذا تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی مورد توجه و در دستور کار قرار گرفت، افزود: تهیه و طبخ غذای سالم و بهداشتی از جمله اقدامات مهم کانون فرهنگی هنری خاتم النبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن بوده است.

 

کد خبر 1053614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha