تهیه و توزیع بیش از ۸۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان منطقه

علوی با اشاره به کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان توسط کانون کوثر حسن آباد یزد گفت: تعداد بیش از ۸۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان منطقه تهیه و توزیع شد.

زهرا علوی، مسئول کانون کوثر مسجد ابوالفضل (ع) حسن آباد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و ایام شب های قدر و شهادت مولای متقیان گفت: ین شب ها فرصتی برای خودسازی و کمک به نیازمندان است زیرا روش و منش امام علی (ع) بر این اساس بوده است و تمام فعالیت های ما نیز بایستی در این مسیر باشد.

وی افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان بسیاری از فعالیت های مسجد و کانون در این مسیر قرار گرفته است و سعی کرده ایم در جهت حمایت از محرومان و نیازمندان فعالیت کنیم.

مسئول کانون کوثر حسن آباد یزد گفت: در این راستا ۸۰۰ پرس غذای گرم در شب ۲۱ ماه مبارک رمضان توسط خیرین و با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد ابوالفضل( ع) حسن اباد پخته شد و در بین نیازمندان محله توزیع شد.

وی گفت: ما سعی کرده ایم ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون چندین مرحله کمک های مومنانه را با همکاری خیرین داشته باشیم و امیدواریم در روزهای باقی مانده ماه مبارک رمضان نیز این اقدامات خیرخواهانه را دنبال کنیم.

علوی بیان کرد: با توجه به آسیب هایی که در جامعه به وسطه  کرونا و گرانی های صورت گرفته است ما باید در حد توان به نیازمندان کمک کنیم و احساس مسئولیت داشته باشیم.

کد خبر 1053677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha