خوشنویسی سوره  «قدر» با حضور ۱۵ هنرمند  باشتی

همایش خوشنویسی با موضوع سوره مبارکه «قدر» با حضور ۱۵ هنرمند خوشنویس در شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید علی حسینی» در این زمینه، گفت: این آئین در دو بخش خط شکسته و نستعلیق و با حضور ۱۵ نفر از خوش نویسان برتر شهرستان برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت افزود: خوش نویسان شرکت کننده در این جشنواره سوره مبارکه قدر و شعرهای زیبای فارسی با موضوع قدر را به رشته تحریر در آوردند.

 

وی ادامه داد: آثار جمع‌آوری شده در این جشنواره در محل اداره ارشاد نگهداری شده و با توجه به وضعیت کرونایی تلاش می کنیم نمایشگاهی در فضای مجازی با این عنوان تولید شود.

 

حسینی یادآور شد: این آئین به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان و شب‌ های پربرکت قدر براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و به همت انجمن خوش نویسان ایران_ شعبه باشت و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت هدف از برگزاری این آئین را آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با فرهنگ قرآنی و اسلامی دانست و گفت: امیدواریم که این‌ برنامه ها در سطح استان تکرار شود تا شاهد توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی به جهت مصونیت مردم به‌ویژه جوانان از هجمه‌های فرهنگی باشییم.

 

کد خبر 1053739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha