طبخ هزار پُرس غذای نذری در ماه رمضان

مدیرکانون فرهنگی و هنری مسجد روستای دهگاه بجنورد از طبخ و توزیع یک هزار پُرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند این روستا به مناسبت لیالی قدر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمد نصرتی» مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای دهگاه بجنورد با اشاره به فعالیت های این کانون در ایام ماه مبارک رمضان به ویژه ایام شهادت امیر مومنان علی (علیه السلام) و لیالی قدر  گفت: یک هزار پُرس غذای گرم به مناسبت فرا رسیدن  لیالی قدر طبخ و در سفره افطاری خانواده های نیازمند  قرار گرفت.

 

وی تهیه و توزیع 52 بسته غذایی و کمک معیشتی بین خانواده های نیازمند این روستا را از دیگر فعالیت ها نام برد و افزود: این بسته ها به همت خیرین مسجدی و به ارزش 80 میلیون ریال تهیه شده است.

 

نصرتی توزیع نان صلواتی را به دیگر اقدامات این کانون افزود و اظهارکرد: با مشارکت اهالی مسجد در دو نانوایی روستا نان صلواتی در اختیار مردم روزه دار قرار گرفت.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری مسجد روستای دهگاه بجنورد اعلام کرد: پیش از این نیز در ایام ماه مبارک رمضان 50 پُرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی برگزاری مراسم احیاء داری و مرثیه خوانی ایام شهادت مولی الموحدین، حضرت علی (علیه السلام)، قرائت ادعیه و مناجات خوانی را از دیگر برنامه های این کانون  نام برد.

 

 

 

 

کد خبر 1053821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha