لزوم ایجاد طرحی برای مقابله با برنامه های صهیونیست در کشور

آیت الله عبادی با بیان اینکه باید طرحی برای مقابله با برنامه های صهیونیست ها در کشور برای نسل آینده آماده شود، گفت: صهیونیست ها جنایات خود را با روش های مختلف پوشش می دهند و دست به بدترین کارها می زنند و کسی هم در دنیا صدایش در نمی آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (۱۵ اردیبهشت) در دیدار با دست اندرکاران مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در خراسان جنوبی اظهار داشت: امیدواریم که شرایطی فراهم شود تا مسلمین در قدس نماز اقامه کنند و عید پیروزی حق بر باطل را جشن بگیرند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: کسانی که دنبال معجره می گردند هیچ معجزه ای بالاتر از قرآن کریم وجود ندارد این معجزه مربوط به ۱۴۰۰ سال پیش است و از آن زمان تاکنون این افراد نتوانسته اند مشکل سخت جهان انسانیت و اسلامیت را رفع کنند.

 

عدم پیروزی یهود در زمینه تحریف قرآن کریم

وی با بیان اینکه مشکل یهود سخت ترین مشکل انسانیت و اسلامیت است، گفت: از این موضوع نباید ساده رد شد و مشکلی که آن ها در ساختار خودشان دارند بحث دنیاپرستی است و به لازمه آن جنگ با حق را پیشه می کنند و به بخش های مختلف نظامی، تحریف دین و وحی و تاریخ وارد می شوند.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: در بخش عظیمی از قرآن کریم به قوم یهود اشاره شده است و این قوم از ابلیس هم شیطان تر هستند و بعد از اینکه حضرت موسی (ع) آنان را از ظلم فرعون نجات داد بعد از یک فاصله ای کوتاه بزرگترین بلا را بر سر حضرت موسی(ع) آوردند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قوم یهود هنوز بعد از ۱۴۰۰ سال نتوانسته قرآن کریم را تحریف کند، افزود: اما متاسفانه اسلام را تحریف کردند و در بحث های روایی، کلامی، تاریخ و فقه این تحریف ها قابل مشاهده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: اگر امروز عوامل صهیونیست می گویند که همه گزینه ها روی میز ما است به این معنا است که با یک پوشش عجیب از جنگ نظامی، روانی و ایجاد شبهات و جنگ های فرهنگی به دنبال چپاول کردن جهان است و به هر جنایتی دست می زند

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه صهیونیست ها از حکومت ها به عنوان ابزار بازی استفاده می کنند، ادامه داد: به همین خاطر است که بیش از ۷۰ سال کشوری را اشغال کرده اند و مردم آن را می کشند و از دنیا هیچ صدایی در نمی آید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ایران عظیم مظلومانه سرگرم مسائل پیش پا افتاده است، گفت: باید طرحی تبیین شود تا به کودکان و نوجوانان آگاهی دهیم که صهیونیست چه نوع رژیمی است و از چه شیوه هایی استفاده می کند.

 

وی با تاکید بر اینکه صهیونیست در مسائل مختلف کشور به صورت نامرئی نفوذ کرده است، افزود: صهیونیست ها از ابزارهای فوق العاده تاکتیکی و شیطانی برای نفوذ در کشور استفاده می کنند و در ایران اسلامی باید ابزاری برای مقابله با آن در نظر گرفته شود.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: صهیونیست ها جنایات، ویرانی و جنایات خود را با روش های مختلف پوشش می دهند تا کسی در جهان صدایش در نیاید و در این جنگ نامتعادل دست به بدترین کارها می زنند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز قدس، اسلام و قرآن کریم مظلوم است، گفت: متاسفانه برخی از کشورهای به ظاهر مسلمان در حال پیاده کردن دیکته های صهیونیست ها هستند و آنان را همراهی می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز بحث عدالت طلبی دزدیده شده است، ادامه داد: متاسفانه برخی از عوامل صهیونیست در داخل کشور از شعار عدالت طلبی به عنوان ابزار و برای گول زدن استفاده می کنند.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: خدمت به تفکر ستم پیشه یهودی و صهیونیست ممکن است به وسیله ما ایجاد شود و اکنون در آزمایشی عجیب قرار داریم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امیدواریم از خواب غفلت بیدار شویم و شاهد به وجود یک حکومت اسلامی جهت سامان دادن مسئله اصلی باشیم و کشوری مانند ایران نباید مشکل روزمرگی داشته باشد و با استفاده از ثروت ها و موقعیت های خاص و مردم شایسته می تواند صهیونیست را سر جای خود بناشند.

 

وی با بیان اینکه ایران و عرصه های مقاومت فداکاری های بسیاری برای آزادسازی قدس انجام می دهند، اظهار کرد: در کنار این موضوع باید دشمن و برنامه ها و شیوه های آن را به کودکان و نوجوانان خود بیاموزیم.

 

آیت الله عبادی در پایان گفت: امروز متاسفانه فضای مجازی ما دست صهیونیست ها است و امیدواریم مجریان آن از خواب غفلت بیدار شوند و یک طرح جدیدی برای رسیدن به پیروزی و آزادسازی قدس ایجاد کنید.

 

 

کد خبر 1053878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha