ثبت نام ۳ هزار حامی جدید ایتام و محسنین در  پویش «ایران مهربان»

شیبه از ثبت نام سه هزار حامی جدید ایتام و محسنین از ابتدای ماه رمضان در اجرای پویش «ایران مهربان» خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۷ هزار حامی در خوزستان حمایت از ایتان و فرزندان محسنین را بر عهده دارند.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با تسلیت شهادت حضرت امیرالمومنین ابوالایتام علی (ع) اظهار کرد: در حال حاضر 25 هزار یتیم و فرزند محسنین از حمایت‌های مادی و معنوی مردم نیکوکار و حامیان بهره‌مند هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان از ثبت نام سه هزار حامی جدید ایتام و محسنین از ابتدای ماه رمضان در اجرای پویش «ایران مهربان» خبر داد و افزود: 37 هزار حامی در استان حمایت از ایتام و فرزندان محسنین خوزستانی را بر عهده‌ دارند.

 

وی ماه مبارک رمضان را فرصتی برای خود سازی و خدمت رسانی به محرومان دانست و اضافه کرد: همه ما در خدمت رسانی به نیازمندان و در پر رونق کردن سفره های ایتام می توانیم سهمی داشته باشیم.

 

شیبه تصریح کرد: شب های قدر فرصتی برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین و کمک به خانواده های محروم و نیازمند است و کمیته امداد استان این فرصت را به صورت غیرحضوری برای نیکوکاران و خیرین ارزشمند استان فراهم کرده است.

 

وی با بیان اینکه پنج هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین خوزستان فاقد حامی هستند ابراز کرد: پویش ایران مهربان نیز برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنینن با شعار «من هم یک حامی هستم» با هدف هیچ یتیمی بدون حامی نباشد با سرعت بیشتری انجام می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اجرای پویش «ایران مهربان» با هدف جذب حامی جدید برای ایتام و محسنین تاکید کرد: از آغاز اجرای این طرح خیرین با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی های آنها در زمینه معیشتی، تحصیلی، درمان و ... به جمع حامیان پیوسته‌اند که سه هزار نفر از آنان از ابتدای ماه مبارک رمضان به حامیان ایتام اضافه شده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه بخشی از کمک‌های دریافتی حامیان غیرنقدی بوده است عنوان کرد: حامیان علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، در تامین پوشاک، نوشت‌افزار، پرداخت هزینه درمان و تهیه جهیزیه، فرزندان معنوی خود را یاری می‌کنند.

 

شیبه بر ضرورت فرهنگ‌سازی رسانه‌ای در موضوع حمایت از ایتام تاکید کرد و ادامه داد: مردم همواره در کار خیر و احسان از مسئولان جلوتر هستند و در این زمینه نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی قابل توجه است.

 

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته قریب به 68 میلیارد تومان کمک های خیران به حساب ایتام وفرزندان محسنین واریز شده است خاطر نشان کرد: خیران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir  یا ارسال عدد یک به 3000333361 ضمن دریافت شناسه فرزند مورد حمایت، کمک‌های خود را به حساب مستقیم فرزند معنوی خود واریز کنند.

 

کد خبر 1053891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha