اختتامیه بیست و دومین دوره مسابقات قرآن کریم شهدای بخش مرکزی دزفول برگزار شد

مراسم اختتامیه بیست دومین دوره مسابقات حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم گرامیداشت شهدای گرانقدر بخش مرکزی دزفول در شهر منتظران برگزار شد.

«فریدون غلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: مراسم اختتامیه بیست و دومین دوره مسابقات حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم امروز (پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت) مصادف با شب بیست و چهارم ماه مبارک رمضان، برگزار شد

 

دبیر هیئت رزمندگان بخش مرکزی دزفول افزود: در این مراسم محمدامین صادقی قاری ممتاز کشوری از اهواز، علی ظفری حافظ کل قرآن از دزفول و گروه تواشیح فاطمیون از شهرستان اندیمشک حضور داشتند.

 

وی با بیان اینکه این آئین در فضای باز و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد اضافه کرد: در این دوره از مسابقات ۱۶۰ نفر در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در رشته های حفظ، ترتیل، قرائت و نهج البلاغه به رقابت پرداختند.

 

غلامی تصریح کرد: بیست و دومین دوره مسابقات حفظ، ترتیل و قرائت قرآن کریم گرامیداشت شهدای گرانقدر بخش مرکزی دزفول با مشارکت و همکاری بسیج شهر منتظران، کانون فرهنگی هنری معراج و مساعدت شهرداری و شورای بخش مرکزی در سطح مطلوبی برگزار و باعث کشف استعدادهای خوبی در رشته‌های مذکور شناسایی شد.

 

کد خبر 1053973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha