حضور مردم پای صندوق های رای نماد وحدت ملی است

حجت الاسلام تاج الدینی گفت: ورود افراد توانمند، پاکدست و مجرب به عرصه انتخابات، سبب جلب اعتماد مردم نسبت به مدیریت کشور می‌شود.

حجت الاسلام «سیدمحمدرضا میرتاج الدینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: تحقق حضور گسترده مردم پای صندوق های رای  عاملی برای ارتقای فرهنگ سیاسی و نیز اتحاد ملی است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چنانچه افراد توانمند و شایسته پا به عرصه انتخابات بگذارند، شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهیم شد.

وی با بیان اینکه ورود افراد توانمند، پاکدست و مجرب به عرصه انتخابات، سبب جلب اعتماد مردم نسبت به مدیریت کشور می‌شود، افزود: بدون تردید با ورود چنین افرادی تجربه تلخ انتخابات های قبلی به خصوص در شوراهای اسلامی برخی از شهرها از اذهان شهروندان زدوده می شود.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، یادآوری کرد: باید توجه داشت که افراد شایسته از گروه ها و جریان های مختلف و متنوع با ورود به عرصه انتخابات می‌توانند در حل بسیاری از مشکلات مدیریت شهری و شهرداری‌ها و در کلان کشور گام‌های اساسی بردارند و اعتماد از دست رفته مردم را جلب کنند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی، بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری را مهم و بسیار حساس خواند و ادامه داد: هیات های نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان باید براساس قانون، صلاحیت کاندیداها را بررسی کنند و در این راستا سلایق سیاسی، حزبی و قومیتی را لحاظ نکنند تا شائبه‌ای برای برگزاری سالم و قانون مند این دوره از انتخابات به وجود نیاید.

کد خبر 1053979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha