قدس حریم شرافت و آزادی جهان اسلام است

سقاء گفت: قدس حریم شرافت و آزادی جهان اسلام است که باید با خون خود از آن پاسداری و حراست کنیم.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: قدس حریم شرافت و آزادی جهان اسلام است که باید با خون خود از آن پاسداری و حراست کنیم و اجازه نخواهیم داد دشمنان، ملت فلسطین را به استثمار بکشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: با وجود شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اما همچون سال های قبل شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را زمزمه خواهیم کرد تا در کنار آرمان فلسطین از مردم مظلوم آن سرزمین حمایت کنیم.

 

این مقام مسئول یادآور شد: امام خمینی (ره) در پیام تاریخی خود برای آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس حمایت از آرمان مردم مظلوم فلسطین را ماندگار کردند و امروز نیز به عنوان ادامه دهنده راه ایشان، آزادی قدس شریف را خواستاریم.

 

سقاء اذعان داشت: دشمنان اسلام از همسبتگی امت اسلامی هراس دارند و نباید اجازه دهیم آرمان ملت مظلوم فلسطین در برابر مسائل کوچک به حاشیه رانده شود.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالان کانون های مساجد طبق مناسبت های قبلی با گوش جان سپردن به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از آرمان های فلسطین به آن عمل خواهند کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: در ویژه برنامه های قرآنی نیز محکومیت جنایت های دولت اشغالگر اسرائیل نیز مد نظر قرار گرفته و از آرمان های مردم فلسطین حمایت خواهد شد.

کد خبر 1054049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha