نکا میزبان یادواره شهدای خان طومان در اردیبهشت مقاومت است

شعبانی از برگزاری یادواره شهدای خان طومان در اردیبهشت مقاومت در نکا خبرداد و گفت: شهرستان نکا میزبان این برنامه معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

«مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان و شهادت امام علی(ع) و همزمانی با شهادت شهدای خان طومان قرار داریم و باید عدالت محوری، ایثار، گذشت و ایمان این امام همام و شهدا در دستور کار ما قرار گیرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: اردیبهشت مقاومت، یادآور شهادت دلاورمردانی است که برای دفاع از اسلام و اهل بیت(ع) ایستادند و به شهادت رسیدند تا دست نامردان به ناموس و خاک ما و جهان اسلام نرسد.

 

وی با اشاره به شهادت 13 شهید واقعه خان طومان خاطر نشان کرد: در خان طومان، دشمن بدون رعایت دیپلماسی و آتش بسی که اعلام شده بود فرزندان ما را به خاک و خون کشید و نشان داد که هیچ اعتمادی به دیپلماسی آنان نیست.

 

شعبانی با اشاره به اینکه در سالروز شهادت شهدای خان طومان قرار داریم؛ از برگزاری یادواره شهدای خان طومان در اردیبهشت مقاومت در نکا خبرداد و گفت: شهرستان نکا میزبان این برنامه معنوی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: همه ما وظیفه داریم برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت تلاش کنیم و پای کار باشیم و فعالین فرهنگی و نخبگان باید بیش از همیشه در صحنه باشند.

 

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای خان طومان در نقاط مختلف استان مازندران یادآور شد: حفظ ولایت و احیای فرهنگ شهادت از وظایف مهمی است که برعهده داریم و یادواره شهدای خان طومان در نکا روز جمعه 17 اردیهشت ماه برگزار می شود.

کد خبر 1054128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha