قدردانی آیت الله حسینی از اقدام فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

آیت الله حسینی از اقدام قابل تحسین و فرهنگ‌سازی استاندار داغدار کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری برنامه‌های تشییع، تدفین و ختم والده با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمعی در روزهای سخت کرونایی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، در پی درگذشت والده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله «سید نصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

جناب آقای دکتر حسین کلانتری، استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد

با سلام و عرض تسلیت

درگذشت والده مکرمه را به حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مادر گرامی از درگاه خداوند متعال غفران و مغفرت الهی و برای جنابعالی و بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم و امیدوارم در این ایام و لیالی خدایی مشمول شفاعت و عنایت پیامبر(ص) و اهل بیت علیهم صلوات الله قرار گیرد.

لازم است از اقدام قابل تحسین و فرهنگ‌سازی شما برادر گرامی داغدار در برگزاری برنامه‌های تشییع، تدفین و ختم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمعی در روزهای سخت کرونایی کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم و امید است که سایه شوم بیماری از همه نقاط جهان علی‌الخصوص بلاد اسلامی و به ویژه کشور عزیزمان ایران هر چه زودتر رخت بربندد.

کد خبر 1054264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha