جبهه مقاومت محور وحدت مسلمانان در برابر اشغال گری است

رضایی کوچی گفت: جبهه مقاوت و موضوع فلسطین، محور انسجام، وحدت مسلمانان و آزادگان جهان در برابر بیداد، ستم و اشغال گری است.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: معمار کبیر و بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه رمضان پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به قصد حمایت از مردم مظلوم فلسطین، روز «قدس» نامیدند‌ که مورد استقبال مسلمانان و آزاد اندیشان ایران و جهان، واقع شد.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: «قدس» نماد اتحاد و یکپارچگی جمیع مسلمانان علیه صهیونیسم بین المللی به سرکردگی اسرائیل غاصب و استکبار جهانی به تمامیت خواهی آمریکای جنایت کار و هم پیمانانشان است.

 

به گفته وی، روز «قدس» را باید پاس بداریم تا آرمان های آزادی «قدس» بزرگ و مردم فلسطین، صورت عینی یافته و زور گویی و تجاوز از کره خاکی رخت بربندد و همچنین زمینه حکومت حقّه اسلامی با ظهور منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) تحقق یابد چرا که فرموده اند: «روز قدس روز اسلام و حکومت اسلامی است».

 

وی ادامه داد: امروز نیز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، جبهه مقاوت و موضوع فلسطین، محور انسجام و وحدت مسلمانان و آزادگان جهان در برابر بیداد، ستم و اشغال گری است.

 

رضایی کوچی در پایان گفت: اگر چه امسال به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی، شاهد برگزاری راه پیمایی و تجمع نیستیم، حمایت قلبی و معنوی امت مسلمان ایران اسلامی و مردم مؤمن و ولایت مدار شهرستان های جهرم و خفر و بخش های تابع؛ همگام  با خروش مسلمین عالم؛ عرصه را بر مستکبران و رژیم صهیونیستی، سخت و نابودیشان را در تحقق وعده الهی میسّر می کند.

 

 

کد خبر 1054328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha