جریان جهانی کفرستیزی مورد توجه جهانیان است/ قدرت ایران در جهان

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه کفر ستیزی و ایستادگی در برابر سران کفر با پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته ‏‏ گفت: جریان جهانی کفرستیزی مورد توجه جهانیان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «علی شیرازی» در مراسم روز جهانی قدس که در محل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد‏‏‏‏‏، اظهارداشت: مبارزه با طاغوت و ظلم و استکبار از صدر اسلام تاکنون در بین مسلمانان وجود داشته است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله افزود: علمای بزرگ دینی با همراهی مردم پرچم مبارزه با کفر طاغوت را همواره برافراشته نگه داشته اند و این جریان تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه کفر ستیزی و ایستادگی در برابر سران کفر با پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته ‏‏ تصریح کرد: جریان جهانی کفرستیزی مورد توجه جهانیان بود و حقیقت روز قدس همین مبارزه با ظلم است.

 

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس افزود: بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران علاوه بر مبارزه با طاغوتیان و برپایی حکومت اسلامی بر ایجاد وحدت و هماهنگی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی نیز تلاش کرد و نامگذاری آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس در همین راستا بوده است.

 

وی شکل دهی جریانی در فلسطین و حکومت بر سر آن ها توسط اسرائیل را اقدامی برای معرفی چهره واقعی آن حکومت غاصب بیان کرد و گفت: داعش نیز در تداوم چنین حرکتی برای ظلم و ستم بود اما به دست رزمندگان مقاومت حرکتش ایستاد.

 

*فرماندهی بی نظیر امام در مدیریت جنگ و بیداری اسلامی

 

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در شکل گیری جریان ظلم ستیزی در دنیا‏‏، تصریح کرد: فرماندهی بی نظیر امام در مدیریت جنگ و بیداری اسلامی  برای همگان روشن است.

 

وی افزود: ایشان نه یک نظامی بود بلکه یک فرد روحانی عادی که با همراهی مردم در برابر دست نشانده های کفر و ظلم ایستاد و آن ها را از کشور ایران بیرون کرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به جهانیان صادر شده و قدرت و توان آن در حوزه های مختلف برای همگان روشن است.

 

*سقوط اسرائیل همچون سرنگونی صدام

 

وی با اشاره به اینکه وقتی شکست صدام مطرح شد برای بسیار باور نکردنی بود‏، تصریح کرد: سقوط اسرائیل همچون سرنگونی صدام محقق می شود که البته صدا آن اندک و اندک به گوش می رسد.

 

شیرازی در بخشی از سخنان خود مجاهدت فرماندهان و نیروهای سپاه قدس را در سرنگونی اسرائیل مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: این افراد مثل رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادند و این مقاومت برای پیروزی و استقلال است.

 

کد خبر 1054338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha