۶۵ بسته گوشت قربانی بین محرومان توزیع شد

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا (س) اسفراین، از توزیع ۶۵ بسته گوشت قربانی بین محرومان به مناسبت ماه رمضان و شب های قدر خبر داد.

«سجاد سالاری» مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا (س) اسفراین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با کمک و همیاری خیران، مبلغ پنج میلیون تومان جمع آوری و یک رأس گوسفند خریداری شد.

 

وی افزود: در مناسبت لیالی قدر، گوسفند ذبح و گوشت آن در قالب 65 بسته یک کیلویی، میان نیازمندان و محرومان توزیع شد.

 

سالاری، تهیه و طبخ شله زرد نذری و توزیع 200 ظرف شله زرد بین عزاداران را از دیگر فعالیت های کانون در ماه رمضان و برنامه های لیالی قدر نام برد.

 

وی به فعالیت های حوزه مقابله با کرونا هم اشاره کرد و از جمله اقدامات اعضای این کانون را لبیک به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر دعوت از جوانان و نیروهای داوطلب برای حضور در میدان خدمت و پیشگیری از ویروس کرونا نام برد و افزود: بچه مسجدی های مخلص و متعهد یک کار جهادی را در بیمارستان اسفراین و در قالب پویش «جوانان، پیشگامان خدمت و سلامت» اجرایی کردند.

 

سجادی افزود: تعدادی از اعضای کانون در مرحله اول، شست و شوی کف بیمارستان امام خمینی (ره) و کمک به کادر درمان را به نتیجه رساندند که در اجرای این پویش تعدادی از بسیجیان هم مشارکت داشتند.

 

کد خبر 1054346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha