روز قدس نماد اتحاد مسلمانان جهان و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است

احسانی گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، این بار با حضور گسترده و کم‌نظیر خود در فضای مجازی، از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و جنایت‌های رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را محکوم کردند.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در روز جهانی قدس که نماد یکپارچگی، انسجام امت اسلامی و همبستگی با مردم فلسطین در برابر زیاده‌خواهی‌ها، رژیم صهیونیستی است، جهانیان با حمایت خود بر اصالت، هویت و حق ملت فلسطین در حاکمیت بر سرزمین قدس تأکید و بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی به کشورشان را خواستار می‌شوند .

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: روز جهانی قدس ابتکار عالمانه و آینده‌نگرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف و رهایی ملت ستمدیده فلسطین بود که اکنون با گذشت 40 سال، نه تنها جهان اسلام بلکه جغرافیای تحت سیطره قدرت‌های سلطه‌گر را هم تحت تاثیر قرار داده و خواب صهیونیست‌های اشغالگر برای تحقق شعار ‘خاورمیانه بزرگ’ و ‘تسلط بر نیل تا فرات’ را آشفته کرده است.

 

وی ادامه داد: امروز در سایه رهبری  های مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی)، ‘آزادی بیت‌المقدس’ و ‘رهایی مردم بی‌دفاع فلسطین از چنگال رژیم متجاوز اسرائیل’، همچنان به عنوان آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد محوری و سرنوشت ‌ساز جهان اسلام مطرح بوده و ملت آزاده و ظلم‌ستیز ایران اسلامی نیز تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی خود را در حمایت از این آرمان الهی به کار گرفته است.

 

افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، این بار با حضور گسترده و کم‌نظیر خود در فضای مجازی، از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و جنایت‌های رژیم غاصب و جعلی اسرائیل را محکوم کردند.

 

احسانی گفت:  یکی از ظرفیت‌های بسیار قدرتمند در شرایط خاص کرونایی استفاده از فضای قدرتمند مجازی است لذا می‌توان با ایجاد یک جریان فکری در سطح کشور و جهان صدای مظلومیت مردم فلسطین و قریب بودن پیروزی را به گوش جهانیان رساند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا اکنون که برگزاری مراسم حضوری محدود شده، روز جهانی قدس را به منظور تجدید میثاق با فلسطینی‌ها، قدس شریف و مقاومت با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برگزار و با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق نموده و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان خواهند داد.

کد خبر 1054365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha