روز جهانی قدس نماد ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم است

شاهرخی با بیان اینکه روز قدس یکی از یادگاران ارزشمند امام خمینی(ره) است، گفت: روز جهانی قدس نماد ظلم ستیزی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان ، «سیدسعید شاهرخی» روز جمعه با انتشار پیامی روز جهانی قدس را گرامیداشت و  گفت: روز جهانی قدس زمینه‌ای برای بیداری جهان اسلام و رهایی از دست مستکبرین و زورگویان است.

 

استاندار همدان افزود: هر چند امسال راهپیمایی روز جهانی قدس نداریم اما برای همیشه روز جهانی قدس در بین ملت های مسلمان جهان اهمیت ویژه ای دارد و دفاع از آرمان های ملت مظلوم فلسطین را وظیفه دینی و ملی خود می دانیم.

 

وی اظهار داشت: استکبار و رژیم صهیونیستی باید بدانند قدس شریف متعلق به مردم این سرزمین و متعلق به همه مسلمانان جهان است و مورد حمایت همه مسلمانان است.

 

شاهرخی با بیان اینکه روز قدس یکی از یادگاران ارزشمند امام خمینی(ره) است، گفت: روز جهانی قدس نماد ظلم ستیزی و دفاع از  مردم مظلوم فلسطین است.

 

 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با نام روز قدس مزین شده است تا تدبیر اندیشمندانه امام خمینی(ره) در ایجاد همدلی و هم‌زبانی مسلمانان سراسر دنیا فارغ از ملیت، رنگ و فرهنگ که مظلومیت و آزادگی را فریاد می‌زنند، محقق گردد.

 

این روز مقدس، موجبات انسجام و یکدلی مومنان و مسلمانان در اقصی نقاط این کره خاکی را بوجود آورده و مایه دلگرمی مضاعف مردم مظلوم فلسطین است.

کد خبر 1054373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha