پخت و توزیع ۶۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان دیشموکی

به همت دفتر امام جمعه، بنیاد علوی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ۶ هزار پرس غذای گرم در دیشموک توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «علی اکبر راوند» امروز (۱۸ اردیبهشت ماه) در این زمینه، گفت: با شیوع بیماری کرونا و رعایت مسائل بهداشتی، افطاری امسال به صورت غذای گرم و حضوری بین مردم در درب منازل توزیع شد.

 
 
امام جمعه دیشموک افزود: به همت دفتر امام جمعه، بنیاد علوی و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ۶ هزار پرس غذای گرم در بین روزه داران و نیازمندان دیشموکی توزیع شد.
 
 
دبیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی بخش دیشموک نیز با اشاره به اینکه بسته‌های غذایی توسط گروه‌های جهادی بسیج توزیع شد، گفت: این برنامه در روستا‌ها و شهر دیشموک با هدف ارائه یک وعده غذای گرم برای ایتام و نیازمندان در حال انجام است.

 

«کیومرث دستار» نیز با اشاره به اینکه امسال به مناسبت لیالی قدر افطاری مقام معظم رهبری تحت عنوان اطعام مهدوی به صورت افطاری ساده به تاسی از سیره معصومان در دیشموک برگزار شد، اگفت: این برنامه با هدف طرح مواسات با همدلی و همکاری نهاد‌های انقلابی بین ایتام و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد انجام شد.

 
 
معاون کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) دیشموک اظهار کرد: خیرین و گروه‌های مختلف مردمی می‌توانند با اهدای کمک‌های مادی و اجناس به واحد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در این طرح شرکت کنند.
کد خبر 1054377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha