کانون‌های مساجد در صفوف مقدم استکبارستیزی

حجت الاسلام شکری گفت: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با حفظ روحیه عدالت خواهی و ظلم ستیزی روز قدس را گرامی می دارند و در صفوف مقدم استکبارستیزی قرار دارند.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روز قدس و جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در ارتباط با آن گفت: روز قدس احیاء عزت امت اسلامی است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز هر ساله به مناسبت روز قدس با حضور پرشور در عرصه راهپیمایی حمایت خود را از مستضعفین نشان می دهند.

وی اظهار کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با حفظ روحیه عدالت خواهی و ظلم ستیزی روز قدس را گرامی می دارند و در صفوف مقدم استکبارستیزی قرار دارند.

وی با اشاره به اهمیت باورهای ایمانی برگرفته از شعائر دینی و ایمانی بیان کرد: یکی از وقایع جعلی تاریخی جریان هلکوکاست است که است که رژیم صهیونیستی با تکیه بر آن بر زور گویی خود و ادعاهای بی اساس ادامه می دهد.

پرچم مقدس قدس شریف نماد عزت مسلمانان جهان است

رئیس مرکز نیکوکاری مساجد استان البرز تصریح کرد: طی سال های اشغال قدس شریف توسط رژیم صهیونیستی جنایت های متعددی به مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین وارد شد که هر کدام از آن ها نمونه و سندی بر مظلومیت مردم فلسطین و سلطه گری و خونریزی رژیم صهیونیستی دارد.

حجت الاسلام شکری بیان کرد: راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سال 1400 به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شد ولی در همین فضا نیز با شور و حال وصف ناپذیر و استقبال پرشور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد همراه شد.

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: پرچم مقدس قدس شریف نماد عزت مسلمانان جهان است که خواستار بازگرداندن قبله اول مسلمانان (قدس شریف) هستند.

حجت الاسلام شکری در پایان افزود: لابی های اسرائیل همواره با نفوذ در ارکان مختلف کشورهای مسلمان سعی دارند تا به عزت و استقلال آنان آسیب وارد کنند ولی این امر با بصیرت مندی و آگاهی دینی مسلمانان به نتیجه نمی رسد و نخواهد رسید.

کد خبر 1054381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha