خدمت به محرومین را عطیه الهی بدانید

حجت الاسلام عالیشاه گفت: از انجام کار سوری در کمیته امداد بپرهیزید، همه چیز واقعی دیده شود،خدمت به محرومین را عطیه الهی بدانید؛ وقتی شخصی استحقاق دارد چرا تسهیلات ندهیم؟ باور کنید می‌توان کار را با سرعت و دقت پیش برد تا مردم راضی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز جمعه (۱۷  اردیبهشت)مصادف با  بیست و چهارم ماه مبارک رمضان  با حضور درجویبار در بدو ورود به این شهرستان ،به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار دو تن از شهدای گمنام حضور یافت و اظهار کرد: هرچه داریم از برکت انقلاب و برکت شهدا است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: عزت و سرافرازی ایران اسلامی، مرهون فداکاری ها و ایثارگری شهداست و وظیفه سنگینی برعهده داریم و باید  ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

سپس مدیر کل کمیته امداد مازندران با کارکنان کمیته امداد جویبار دیدار کرد و گفت: باید عزت و کرامت مددجویان و نیازمندان را حفظ کرد و در ارائه بهترین خدمات به آنها همه تلاش خود را بکار بست.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: به یاری خدا ساخت هزار و ۲۰۰واحد مسکن مددجویی با مشارکت خیران شروع شده است .

وی با بیان اینکه سیاست راهبردی این نهاد توانمندسازی است، گفت: در سالجاری با توجه به شعار سال، در تلاشیم تا با ایجاد اشتغال برای مددجویان، آنها را به خودکفایی برسانیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: کار در کمیته امداد جهادی است، همکاران باید همیشه در دسترس باشند.

 

وی تاکید کرد: از انجام کار سوری در کمیته امداد بپرهیزید، همه چیز واقعی دیده شود،خدمت به محرومین را عطیه الهی بدانید؛ وقتی شخصی استحقاق دارد چرا تسهیلات ندهیم؟ باور کنید می‌توان کار را با سرعت و دقت پیش برد تا مردم راضی باشند.

کد خبر 1054433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha