روز قدس یادگار ماندگار امام راحل و نماد حق علیه باطل است

حجت الاسلام دانشی گفت: روز قدس یادگار ماندگار امام راحل و نماید صف بندی حق علیه باطل است.

حجت الاسلام «عباس دانشی» امروز (17 اردیبهشت) در حاشیه مراسم اهتراز پرچم فلسطین در مصلای بیت المقدس شهر اراک، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: امسال روز قدس متفاوتی را به واسطه شیوع ویروس کرونا با سال های گذشته مشاهده کردیم.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت هم استانی ها سبب شد تا برنامه های روز قدس امسال با بهره گیری از فضای مجازی برگزار شود و برنامه های حضوری همچون اهتزار پرچم فلسطین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حضور تعداد محدود برگزار شد.

 

وی ضمن تقدیر از مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه استان مرکزی ادامه داد: امروز شاهد حضور خود جوش مردم همیشه در صحنه بودیم که با بر دست داشتن تمثال سردار سلیمانی، رهبر انقلاب، امام و شهدا به سوی مصلای بیت المقدس شهر اراک در حرکت بودند و فریاد آزادی قدس شریف را سر می دادند.

 

این مقام مسئول روز جهاني قدس را يکي از برجسته‌ترين و ماندگارترين يادگاران احياگر اسلام ناب محمدي (صلی الله علیه و آله وسلم)  حضرت امام خميني (رضوان الله تعالی علیه) دانست و افزود: این روز نماد صف‌بندي حق در مقابل باطل و مظهر حمايت جهاني از مردم رنج‌کشيده فلسطين است.

حجت الاسلام دانشی تاکید کرد: روز قدس نمايش وحدت و يکپارچگي جهان اسلام به ويژه ملت مسلمان ايران در موضوع فلسطين و حمايت از آرمان قدس شريف به مثابه مسأله اول جهان است.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اضافه کرد: يوم‌الله قدس روز دميدن خون تازه در رگ‌هاي امت اسلامي و برافراشته تر کردن پرچم مبارزه با رژيم صهيونيستي و مقاومت توأم با اميد و معنويت تا آزادي فلسطين و محو کامل غاصب قبله اول مسلمين و جرثومه فساد يعني رژيم جعلي، کودک‌کش و نژادپرست صهيونيستي است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: بي‌شک پاس داشت موضوع فلسطين به عنوان مسئله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعي و در هر شرايطي تعطيل‌ناپذير است و امسال نیز برنامه های گسترده ای با بهره گیری از فضای مجازی در این راستان در سراسر کشور انجام شد که سخنرانی رهبر انقلاب و پخش آن از شبکه های تلویزیونی و رادیویی مهمترین آنها بود.

کد خبر 1054444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha