تبدیل تهدید های فضای مجازی به فرصت با ابتکار و خلاقیت در برنامه ها

مهجوری گفت: تبدیل تهدیدهای فضای مجازی به فرصت و اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی با ابتکار و خلاقیت امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، « محمد مهجوری» در آیین رونمایی از پادکست سریالی داستان فلسطین در اراک که همزمان با روز جهانی قدس برگزار شد، گفت: برنامه های روز جهانی قدس امسال با تعداد محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی و بیشتر با بهره گیری از فضای مجازی انجام شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک، توسعه و تقویت ارزش‌های فرهنگی با رویکرد اسلامی و انقلابی در جامعه را ضروری دانست و افزود: این مهم باید در شرایط کنونی با بهره گیری از فضای مجازی انجام شود.

 

این مقام مسئول ضمن تاکید بر اهتمام و مشارکت گسترده مردم در اینگونه برنامه ها ادامه داد: همه مردم و خصوصا جوانان و دستگاه های فرهنگی باید به راستای اجرای برنامه های به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین تلاش کنند.

 

وی به فضای مجازی و اهمیت بهره گیری از این فضا اشاره کرد و افزود: امروز فضای مجازی در کنار تهدیداتی که می تواند داشته باشد یک فضای بسیار گسترده برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرده که باید با ابتکار عمل و خلاقیت از آن استفاده کنیم.

مهجوری همچنین بر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد نیز اشاره کرد و ادامه داد: سازمان های مردم نهاد که امروز به برکت انقلاب اسلامی در حال فعالیت هستند از ظرفیت‌ خوبی برخوردارند که می توان از آنها در راستای تحقق اهداف انقلاب بهره گرفت.

 

 فرمانده سپاه ناحیه اراک تعامل با همه دستگاه‌ها و لزوم بهره مندی از تجربیات و امکانات مختلف آنان را راه برون رفت از مشکلات سازمان های مردم نهاد دانست و گفت: این مهم باید  مورد توجه همگان قرار گیرد.

 

وی اضافه کرد: این پادکست به مناسبت روز قدس رمضان سال ۱۴۰۰ و به همت سمن یاران ناب آفتاب و معاونت فرهنگی سپاه ناحیه اراک تولید شده به بررسی روایی تاریخی ماجرای فلسطین از پیدایش این سرزمین تا دوران جبهه مقاومت می‌پردازد.

کد خبر 1054453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha