نشست‌های بصیرت‌افزایی درباره انتخابات در مسجد امام زمان(عج) برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین یزدی از تولید و انتشار محتواهای مرتبط با انتخابات خبر داد و گفت: نشست‌های بصیرت‌افزایی درباره انتخابات با سخنرانی برخی از شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی در مسجد امام زمان(عج) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد علی یزدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه برنامه های مختلف مسجد امام زمان (عج) مسعودیه در دوره شیوع ویروس کرونا مطابق با دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا و مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد، اظهار کرد: طبیعتا حفظ سلامتی مردم اولویت ما در برگزاری این برنامه ها است و تلاش می کنیم با رعایت بسیار دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی برنامه ها را برگزار کنیم.

 

امام جماعت مسجد امام زمان (عج) افزود: برنامه های این مسجد در ماه رمضان به ویژه در شب های قدر نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است و بسیجیان این مسجد علاوه بر ضد عفونی کردن مسجد امام زمان (عج) ماسک میان نمازگزاران توزیع می کنند.

 

وی در ادامه به برنامه های مسجد امام زمان (عج) درباره انتخابات اشاره کرد و گفت: نشست های بصیرت افزایی درباره انتخابات با سخنرانی برخی از شخصیت های کشورمان در مسجد امام زمان(عج) برگزار می شود که بر اساس آن قرار است از این هفته تا شب انتخابات در روزهای پنجشنبه پس از نماز جماعت مغرب و عشاء این برنامه با رعایت مسائل بهداشتب برگزار می شود.

 

یزدی ادامه داد: پایگاه بسیج مسجد امام زمان (عج) نیز محتواهایی در زمینه انتخابات تولید و از طریق شبکه های اجتماعی این مسجد منتشر می کند.

 

وی در پایان با بیان اینکه امیدواریم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه ای برای ارتقای جایگاه مساجد در کشور داشته باشند، گفت: رشد فرهنگی و اعتقادی جامعه ارتباط مستقیم با مسجد دارد بنابراین کسی که قرار است سکاندار اجرایی کشور شود باید برای این مرکز برنامه عملیاتی داشته باشد.

کد خبر 1054538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha