توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان  با همت خیران و کانون عاشقان مهدی ملایر

بیات گفت: با ذبح یک راس گوسفند بیش از ۳۰ بسته گوشت به همت خیران و کانون عاشقان مهدی ملایر در شب بیست سوم ماه رمضان در بین نیازمندان توزیع شد.

«میلاد بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:همزمان با شب  های قدر  به همت و کمک  خیران با همکاری کانون عاشقان مهدی شهر ملایر بیش از یکصد  پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی ملایرافزود: با ذبح یک راس گوسفند  بیش از 30 بسته گوشت به همت خیران و کانون عاشقان مهدی ملایر  در شب بیست سوم ماه رمضان در بین نیازمندان توزیع شد.

 

 وی افزود:  همچنین به همت خواهران کانون نیز توزیع بست های معیشتی به تعداد 50 بسته را نیز در شب های گذشته در بین خانواده های نیازمند داشتیم که برای هر کدام از این بسته ها نیز حدود 500 هزار تومان هزینه شده است.

 

بیات در ادامه با بیان اینکه علاوه بر کمکهای موردی  احتمالا در شب بیست و هفتم ماه رمضان نیز کمکهای دیگری را در بین خانوادههای نیازمند داشته باشیم تصریح کرد:  تهیه یک  پک جهیزیه در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) برای یک نوعروس با مبلغ  15 میلیون تومان به همت خیران با همکاری کانون در ماه رمضان بوده است.

 

وی توزیع حدود یک میلیون تومان پول نقد به خانوادههای نیازمند، توزیع بیش از 50 کیلو گرم برنج به چند خانواده،  کمک نقدی برای تهیه یک عدد سمعک به مبلغ 8 میلیون تومان برای یک کودک ناشنوا ، تهیه کمکهای موردی و کمک مالی به یک خانواده دارای دو معلول  وتوزیع  غذای گرم را از دیگر اقدامات انجام شده از ابتدای ماه رمضان تا کنون توسط ان کانون دانست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی  گفت:  این کانون مبلغی را نیز برای طرح علی یاوران که امسال برای دومین سال از سوی هیات مذهبی شهرستان ملایر و اداره اوقاف  با انجام تهیه غذای گرم در بین خانوادهای نیازمند در حال انجام است داشته است.

 

وی با بیان اینکه این کانون  حدود دو دهه است که در سطح شهر ملایر فعالیت دارد  افزود: در حال حاضر بیش از یکصد و 50 نفر عضو فعال این کانون هستند.

کد خبر 1054559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha