آغاز نام‌نویسی در شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان

آشتاب، با بیان اینکه شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان لرستان شهریور ماه برگزار می شود، گفت: نام نویسی در این جشنواره از امروز آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی آشتاب،»، امروز(18اردیبهشت)، با اعلام این خبر از آغاز نام‌نویسی در شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان خبر داد و اظهارداشت: نام نویسی از امروز آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار و 800 تعاونی فعال در استان لرستان وجود دارد.

 

آشتاب با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان در شهریور ماه سال جاری، افزود: این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون، آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه اجتماعی و اقتصادی و معرفی شرکت های تعاونی پیشگام و موفق برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تعاونی ها در ترویج فرهنگ کار گروهی و خرد جمعی نقش بسزایی دارند، خاطرنشان کرد: تعاونی های واجد شرایط  از ۱۹ خرداد تا ۱۹ تیر امسال از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه جامع تعاون برخوردار خواهند شد.

 

آشتاب بیان کرد: از مدیران تعاونی های فعال و در حال بهره برداری دعوت می‌شود برای حضور در فرایندهای گام به گام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر نسبت به بهنگام سازی اطلاعات تعاونی تحت مدیریت خود در سامانه جامع و هوشمند به آدرسhttps://taavoni.mcls.gov.ir  اقدام نمایند.

 

وی گفت: پس از انجام مراحل ثبت و تکمیل پرسشنامه اختصاصی، فرایند صحت سنجی مدارک و مستندات توسط کارگروه علمی جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان انجام  می شود.

 

کد خبر 1054579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha