۱۱۷ میلیارد ریال صدقه از مردم نیکوکار گیلانی جمع آوری شد

اهرابی گفت: مردم نیکوکار استان گیلان، طی سال ۱۳۹۹، حدود ۱۱۷ میلیارد ریال صدقه دادند.

«عباس اهرابی» با اشاره به اینکه 253 هزار و 850 صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح استان نصب و توزیع ‌شده است، به خبرنگار شبستان گفت: صدقه اهدایی در همان محل جمع‌آوری‌شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان منطقه هزینه می‌شود و به‌هیچ‌عنوان از این کمک‌ها برای انجام فعالیت‌های تشکیلاتی و سازمانی استفاده نمی‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان با برشمردن موارد مصرف وجوهات صدقات، گفت: وجوهات دریافتی برای کمک به خرید، ساخت و تکمیل مسکن مددجویان، کمک به امر ازدواج نیازمندان، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و هزینه‌های درمانی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی و تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت، هزینه می شود.

 

وی ضمن تقدیر از همراهی همیشگی مردم نوعدوست استان در دستگیری از نیازمندان، با تأکید بر اینکه شرایط مواجهه با بیماری منحوس کرونا و آسیب های ناشی از آن، عاملی برای کاهش دردها و مساعدت های هم استانی ها نشده است، بیان کرد: مردم خیّر همانند سال گذشته در این راه خیر قدم برداشته و مشارکت کرده اند.

 

اهرابی در پایان با اشاره به شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت صدقه، گفت: نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #013*۸۸۷۷* با سهولت صدقه روزانه خود را پرداخت کنند.

کد خبر 1054592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha