برگزاری سومین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه رسام در خوزستان

یوسفی از برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و فیلمنامه رسام با موضوع دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۳۱ آذر ۱۴۰۰ است.

«عباس یوسفی شیخ‌رباط» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه و فیلمنامه رسام با موضوع دفاع مقدس و مقاومت در خوزستان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس این جشنواره را به منظور تلاش برای بازشناسی نقش مؤثر دوران دفاع مقدس و انعکاس سیمای حماسه‌آفرینان قهرمان و مقاومت مردان و زنان آزاده ایران اسلامی و سایر ملل و پاسداشت مدافعان جبهه مقاومت و مدافعان حرم و تعالی فرهنگ و هنر دفاع مقدس در بین فیلم‌سازان جوان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: جشنواره فیلم رسام با دو رویکرد مدافعان وطن و مدافعان حرم در دو بخش اصلی داخلی فیلم (180 ثانیه‌ای، مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ) و فیلمنامه و بین‌المللی (مستند، داستانی و انیمیشن) برگزار می‌شود.

 

یوسفی به موضوعات جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: موضوعات این جشنواره شهیدان، جانبازان و آزادگان _ رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس _ مدافعان وطن _ مدافعان حرم – مجاهدان جهاد و مقاومت اسلامی – خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثار اجتماعی است.

 

وی آخرین مهلت ارسال آثار را (31 شهریور 1400) عنوان کرد و با بیان اینکه اعلام آثار پذیرفته شده (31 آذر 1400) و زمان برگزاری جشنواره (بهمن 1400) است ابراز کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و ارسال اثر می‌توانند با مراجعه به سایت www.rassamisff.ir  فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل . کدرهگیری دریافت کنند و به همراه کپی اث بر روی DVD به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: در بخش فیلم کوتاه شرکت همه فیلمسازان، نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی آزاد است و کلیه فیلم‌های کوتاهی که از سال 1398 با موضوعات جشنواره و با مدت زمان 180 ثانیه الی 30 دقیقه تولید شده‌اند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

 

وی اضافه کرد: در بخش فیلمنامه نیز فیلمنامه‌های ارسالی می‌بایست با مدت زمان سه دقیقه و در سه صفحه A4 و در 21 سطر و فونت 14 نازنین تایپ شده باشد و با فرمت PDF و  DICX پس از تکمیل فرم شرکت در مسابقه فیلمنامه‌نویسی به همراه عکس و مشخصات نویسنده در سایت جشنواره آپلود شود.

 

نشانی دبیرخانه جشنواره فیلم رسام: خوزستان، اهواز، میدان شهدا، خیابان نظام‌وفا، جنب کلانتری 13 اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، مدیریت هنری و امور سینمایی. شماره تماس: 4-32201632-061 داخلی 114

 

کد خبر 1054623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha