فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران‌آباد تجلیل شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد گفت: اعضا و فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد همزمان با ماه نزول قرآن کریم تجلیل شدند.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم جزءخوانی قرآن کریم با عنوان «رمضان با قرآن کریم» در مسجد جامع روستای ایران آباد با مشارکت فعالان قرآنی این کانون برگزار می شود که از عوامل این برنامه نیز تجلیل شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد تصریح کرد: اعضا و فعالان قرآنی کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد که در برنامه های ماه مبارک رمضان و سایر برنامه های قرآنی در طول سال مشارکت داشتند با حضور امام جماعت و روحانیون روستا و هیئت امنای مسجد تقدیر شدند.

 

وی ادامه داد: این برنامه با هدف انگیزه آفرینی در نوجوانان و جوانان فعال در این کانون و ارج نهادن به فعالیت های فرهنگی و قرآنی آنها در کانون است.

 

محرمی تاکید کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه تمامی فعالیت های قرآنی و فرهنگی این کانون در ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای ایران آباد افزود: توزیع 30 بسته معیشتی در بین اهالی روستا نیز از دیگر اقدام های خیرخواهانه در راستای حمایت از خانواده های بود.

 

 

محرمی اضافه کرد: این بسته ها شامل گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی و نمک بود که توسط خیرین تهیه و در اختیار خانواده ها قرار گرفت.

کد خبر 1054629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha