محدودیت های تردد به گلستان برای ایام عید فطر/ ۱۰ هزار سالمند بیش از ۸۰ سال واکسن کرونا نزدند

حق شناس از محدودیت های تردد برای ایام عید سعید فطر و ورود مسافران هوایی و ناوگان حمل و نقل عمومی از استان سیستان بلوچستان به گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز (شنبه 18 اردیبهشت) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در هفته های گذشته بار بستری بیماران کرونایی در استان گلستان نزدیک به 700 بیمار بود که این تعداد به کمتر از 500 بیمار کرونایی رسیده است.

 

استاندار گلستان ادامه داد: نگرانی هایی در خصوص ورود ویروس هندی به استان گلستان داریم، این ویروس از طریق مرزهای شرقی استان وارد استان شده و با توجه به پروازها و سفرهای استان گلستان به سیستان بلوچستان ممکن است این ویروس از این طریق وارد استان شود و لذا باید تهمیداتی برای پروازهای زابل به گرگان انجام شود.

 

وی تاکید کرد: در حال حاضر 6 شهر در وضعیت زرد، یک شهر در وضعیت قرمز و هفت شهر نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه کلاله در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، خاطرنشان کرد: شهرهای مراوه تپه، گنبدکاووس، آق قلا، گمیشان، رامیان و بندرترکمن در وضعیت زرد قرار دارند و همچنین شهرهای بندرگز، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، علی آبادکتول، کردکوی و گرگان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

 

حق شناس به محدودیت های تردد روز عید فطر اشاره کرد و ابراز داشت: عصر روز سه شنبه تا عصر روز شنبه ورود و خروج به استان گلستان ممنوع است.

 

وی تاکید کرد: از امروز به مدت یک هفته تردد اتوبوس و هواپیما از مقصد سیستان و بلوچستان به استان گلستان ممنوع است ولی خروج مسافران تا روز سه شنبه و محدودیت های اعلام شده مشکلی ندارد.

 

استاندار گلستان بیان کرد: 10 هزار نفر از سالمندان 80 سال به بالا هنوز به مراکز بهداشتی برای واکسیناسیون مراجعه نکردند.

 

کد خبر 1054632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha