شهید حاجی بابایی شهید شاخص سال ۱۴۰۰ در استان همدان معرفی شد

احسانی افزود: به مناسبت ۲۳ ماه رمضان، سالروز شهادت سردار شهید علیرضا حاجی بابایی، شهید شاخص استان در سال ۱۴۰۰ از پوستر مسابقه کتابخوانی کتاب «حاج جلال» که به قلم لیلا نظری گیلانده به تازگی منتشر شده رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «احمدرضا احسانی» در مراسم رونمایی از پوستر مسابقه کتابخوانی «حاج جلال»؛ گفت: رفتار، بیرونی ترین نمونه فرهنگ است، ما فرهنگ را زیربنا می‌دانیم، بنابراین اگر بخواهیم اتفاق مثبتی در جامعه بیافتد باید باورها، ارزش ها و اعتقادات تغییر پیدا کرده و به عبارت دیگر فرهنگ تقویت شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه اگر نگاه فرهنگی داشته باشیم، باید بپذیریم این حوزه نیازمند کارهای تخصصی است، افزود: توسعه فرهنگی، توسعه سایر حوزه‌ها را هم به دنبال خواهد داشت.


احسانی نگاه اقتصادی در بخش فرهنگ را آسیب‌زا دانست و گفت: این حوزه نیازمند حمایت، سرمایه گذاری و کار مستمر است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در بخش دیگری از صحبت‌های خود فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی یکی از اولویت های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل همدان عنوان کرد و گفت: سال گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با خانواده ۴۰ شهید بزرگوار دیدار  کردیم.


احسانی افزود: به مناسبت ۲۳ ماه رمضان، سالروز شهادت سردار شهید علیرضا حاجی بابایی، شهید شاخص استان در سال ۱۴۰۰ از پوستر مسابقه کتابخوانی کتاب «حاج جلال» که به قلم لیلا نظری گیلانده به تازگی منتشر شده و شامل خاطرات حاج جلال پدر شهیدان علیرضا و ابوالقاسم حاج بابایی است، رونمایی شد.


وی خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی با برداشتی آزاد از این اثر، به صورت ملی برگزار می‌شود و علاقمندان برای دریافت فایل صوتی کتاب می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به نشانی hamedan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 1054670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha