لغو پرواز های  سیستان و بلوچستان به مقصد گلستان

متانت گفت: فرودگاه گرگان با توجه به تصمیم ستاد کرونای استان برای لغو پروازها از مقصد سیستان و بلوچستان به گلستان آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی متانت» ظهر امروز (شنبه 18 اردیبهشت) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: از فرودگاه گرگان دو روز در هفته پرواز به مقصد زابل و سه روز در هفته نیز به مقصد زاهدان انجام می شود.

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان  ادامه داد: غربالگری مسافران از مقصد زابل و زاهدان به استان گلستان انجام می شود و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

 

متانت بیان کرد: مسافرانی که تست کرونای آنها در مراکز درمانی مثبت اعلام شود نمی توانند از پرواز هوایی استفاده کنند و  از طریق شماره  ملی شرایط سلامت آنها بررسی می شود و در صورتی که به ویروس کرونا مبتلا باشند از پرواز آنها جلوگیری می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این هماهنگی در فرودگاه های استان گلستان وجود دارد که ماموران و کارشناسان بهداشتی در فرودگاه های استان گلستان مستقر شوند و سلامت مسافران را چک کنند.

 

مدیرکل فرودگاه های استان گلستان یادآور شد: فرودگاه گرگان با توجه به تصمیم ستاد کرونای استان برای لغو پروازها از مقصد سیستان و بلوچستان به گلستان آمادگی دارد.

 

کد خبر 1054677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha