مشارکت جوانان هلال احمر در طرح ناظران سلامت برای مقابله با کرونا

میقانی گفت: طبق قرارداد منعقد شده بین جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت، جوانان در قالب ناظران سلامت در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا گام برمی دارند.

«فرهاد میقانی» با گرامیداشت ۱۸ اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگات گفت: جمعیت هلال احمر یک موسسه خیریه و کمک رسان به طبقه محروم و گرفتار جامعه است و اهدافی همچون تلاش برای تسکین آلام بشری، حمایت از زندگی و سلامت انسان ها و تلاش برای برقراری صلح و دوستی را در دستور کار خود دارد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: همه ساله هشتم ماه مه با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر مصادف است که جای دارد ۱۸ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به تمامی نجاتگران، داوطلبان، خیرین و کارکنان خدوم مجموعه جمعیت هلال احمر تبریک و خداقوت عرض کنم.

 

وی با اشاره به خدمات هلال احمر به مردم تصریح کرد: در مجموعه جمعیت هلال احمر در حوزه های مختلف ظرفیت های خوبی وجود دارد و سه حوزه جوانان، امداد و داوطلبان در هلال احمر فعال است.

 

میقانی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر آماده ارائه خدمت به مردم در حوادث و سوانح است، در شرایط عادی نیز خدمت رسانی به مردم مناطق محروم در دستور کار ما قرار دارد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان به خدمات جمعیت هلال احمر در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: طبق قرارداد منعقد شده بین جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت، جوانان در قالب ناظران سلامت در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا گام برمی دارند که این همکاری همچنان ادامه دارد.

 

وی متذکر شد: کسانی که خواستار عضویت در جمعیت هلال احمر باشند، می توانند به شعب این جمعیت در سراسر استان گلستان مراجعه کنند و در حوزه جوانان که درگاه ورودی اعضاء و جوانان به هلال احمر است ثبت نام کنند تا از آموزش های لازم بهره مند شود و در قالب فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای ارائه خدمت به مردم فعالیت کنند.

 

کد خبر 1054753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha