اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دزفول راه اندازی شد

فرماندار دزفول از راه اندازی اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دزفول با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی دزفول و توسط مجمع خیرین سلامت خبر داد.

«علی فرهمندپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی دزفول اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در دزفول توسط مجمع خیرین سلامت تجهیز و راه اندازی شد.

 

فرماندار ویژه دزفول افزود: این مرکز با ظرفیت چهار کاربر و واکسیناسیون ۲۰۰ نفر در روز از امروز کار خود را آغاز کرده است.

 

وی با بیان اینکه واکسیناسیون در شهرستان دزفول تا ۶ ماه به طول خواهد انجامید تصریح کرد: در مرحله اول ۲۰ هزار دوز و در مرحله دوم ۱۰ هزار دوز در اختیار شهرستان قرار گرفته که طبق جدول بندی گروه‌های اولویت دار واکسیناسیون انجام می‌شود.

 

فرهمند پور عنوان کرد: از امروز واکسیناسیون گروه‌های سنی بالای ۷۰ سال آغاز شده و با افرادی که در مراکز بهداشت دارای پرونده هستند از طریق پیامک جهت واکسیناسیون  زمان آن اطلاع داده می‌شود.

 

وی از شهروندان خواست از تحمع خودداری کرده و با صبر و حوصله نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند و یاد آور شد: پیگیری هایی جهت مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در جنوب دزفول در محل مصلی نیز انجام و موافقت آن حاصل شده و طی روزهای اینده مرکز تجمیعی شماره دو واکسیناسیون نیز راه اندازی می‌شود.

 

کد خبر 1054761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha