اهدای جهیزیه به ۱۱۰۰نوعروس مددجوی مازندرانی

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه با کمک خیران و با تعامل موسسه خیریه‌ی حضرت رقیه (س) قم به هزار و ۱۰۰ مددجوی تحت حمایت امداد مازندران جهیزیه اهدا شد، گفت: ۳۰۰ نوعروس تحت حمایت در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»، عصر امروز(۱۸اردیبهشت) در جلسه مفتاح الجنه مجازی که با حضور امام جمعه،  فرماندار و خیران شهرستان آمل برگزار شد، اظهار کرد: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: ۸۳ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و خانواده ها به دو گروه ناتوان و بازتوان تقسیم شدند، به خانواده های  ناتوان تحت حمایت سبد  معیشت و...  به آنها ارائه می شود و برای خانواده های بازتوان زمینه را برای توانمند سازی آنها فراهم می کنیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: یکی از اهداف توانمندسازی، ترویج فرهنگ و کار و تلاش  است که به مددجویان هم از منظر دینی و هم از لحاظ فنی و حرفه ای آموزش ارائه می شود.

 

وی افزود: تمامی طرح های کمیته امداد به مدت پنج سال مورد نظارت قرار می گیرند تا مددجویان به توانمندی برسند و از گردونه حمایتی این نهاد خارج شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت:خیران در راستای کمک به نیازمندان با این نهاد همکاری مطلوبی دارند.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: چهار هزار نیازمند مسکن در استان تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و امسال ساخت هزار و ۲۰۰ واحد مسکن مددجویی آغاز شده است.

 

وی ادامه داد: ساخت مسکن با ۳۰میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد، ۵۰میلیون تومان وام بنیاد مسکن و ۳۰میلیون تومان وام بلاعوض بنیاد مسکن و کمک خیران انجام می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: کمیته امداد استان  این آمادگی را دارد که با اهدا زمین توسط خیران،  برای ساخت مسکن مددجویان اقدام کند.

 

وی در مورد پرداخت جهیزیه به مددجویان تحت حمایت افزود: با کمک خیران و با تعامل با موسسه خیریه‌ی حضرت رقیه (س)شهرمقدس قم  به  هزار و ۱۰۰ مددجوی تحت حمایت  جهیزیه اهدا شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه ادامه داد: ۳۰۰ نوعروس تحت حمایت در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند و با کمک خیران این افراد هم روانه خانه بخت می شوند.

 امام جمعه آمل هم در جلسه مفتاح الجنه مجازی گفت: در هر جایگاهی که هستیم باید به نیازمندان یاری برسانیم.

 

حجت الاسلام«سیدجلیل مرتضوی» افزود: کمیته امداد مازندران در کمک به نیازمندان اقدامات خوبی انجام داده است.

 

کد خبر 1054769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha