۲۳۸۶ حامی برای ایتام خراسان جنوبی جذب شدند

رفیعی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون ۲ هزار و ۳۸۶ نفر حامی برای ایتام خراسان جنوبی جذب شده‌اند.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به راه اندازی ۸۴ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان همزمان با ماه رمضان، گفت: تاکنون ۲۷۳ هزار و ۱۷۲ پرس غذای گرم به ارزش پنج میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۸ هزار و ۱۴ سبد غذایی به ارزش چهار میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه طرح افطاری ساده با هدف بسترسازی برای مشارکت بیشتر خیران در رزمایش ایران همدل و بهره‌گیری همگانی از فیض خدمت به نیازمندان در ماه مبارک رمضان از برنامه‌های دیگر کمیته امداد استان است، ادامه داد: در همین راستا ۹۵ هزار و ۲۶۴ بسته‌ افطاری ساده به ارزش ۶۱۱ میلیون تومان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، میان خانواده‌های نیازمند و محروم توزیع کرده ایم.

 

رفیعی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون ۲ هزار و ۳۸۶ نفر حامی برای ایتام خراسان جنوبی جذب شده‌اند، عنوان کرد: این تعداد حامی، حمایت از ۶ هزار و ۳۱۵ فرزند یتیم و محسنین را پذیرفته‌اند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: ۲۹۱ حامی در شب بیست و سوم ماه رمضان ثبت‌نام کردند که برای ۴۰۷ فرزند یتیم و محسنین جذب شدند.

 

رفیعی با بیان اینکه ۳۲۸ حامی در دومین شب قدر جذب شدند، اظهار  داشت: این تعداد حمایت از ۵۱۸ یتیم و فرزند طرح محسنین را برعهده گرفتند.

 

وی در پایان افزود: اولین شب قدر امسال نیز ۱۹۳ حامی، حمایت از ۲۹۴ یتیم و فرزند نیازمند در طرح پویش ایران مهربان را در استان پذیرفتند.

 

 

کد خبر 1054796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha