طرح قرآنی«۳۰روز با خدا» در کانون فرهنگی هنری شهید صالحی  برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین حسن فرزانه موحد از اجرای طرح قرآنی ماه میهمانی خدا با عنوان «۳۰روز با خدا» در کانون فرهنگی هنری شهید صالحی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین «حسن فرزانه موحد» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم گفت: کانون فرهنگی هنری شهید صالحی در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی را دنبال می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی افزود:یکی از این برنامه ها اجرای طرح قرآنی ماه میهمانی خدا با عنوان «30روز با خدا» در کانون است.

 

 

وی افزود: طرح قرآنی«30روز با خدا» همراه با اجرای جنگ قرآنی و برگزاری مسابقات و همچنین اهدای جوائز به شرکت کنندگان همراه است.

 

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید صالحی تصریح کرد:  برگزاری جلسات گروهی نشریه‌نویسی نیز از دیگر برنامه هایی است که در حاشیه طرح قرآنی«۳۰روز با خدا» برگزار می شود.

 

 

وی در پایان با اشاره به تعداد اعضای کانون گفت: به طور تقریبی در طول سال های اخیر بیش از 2 هزار نفر با کانون مسجد مرتبط بوده اند اما اجمالاً در حال حاضر بیش از 200 نوجوان با کانون شهید صالحی در ارتباط هستند و در عرصه های مختلف به ما کمک می کنند.

 

لازم به ذکر است در جریان برگزاری طرح ملی ایران قوی(دومین رویداد ملی فهما) از برخی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر کشور تقدیر به عمل آمد که در این بین، کانون شهید صالحی مسجد حضرت زینب(س) واقع در میدان شهید محلاتی قم یکی از کانون های شایسته تقدیر ویژه در رواق رسانه بود

کد خبر 1054805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha