پخش مستقیم ترتیل خوانی قرآن کریم از امام زاده غیبی

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: برای اولین بار درشهرستان شیروان، پخش مستقیم ترتیل خوانی قرآن کریم از محل امامزاده غیبی شیروان انجام شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: برای اولین بار درشهرستان شیروان پخش مستقیم ترتیل خوانی قرآن کریم از محل امامزاده غیبی شیروان برگزار شد که این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: در راستای اجرای این مهم جا دارد از حمایت و پیگیری های امام جمعه و مدیرکل استان تقدیر و تشکر شود که مقدمات و موارد مورد نیاز توسط هیئت امنا این بقعه متبرکه فراهم شده است.

 

علیپور عنوان کرد: انشاالله این قدم ها موجب رونق و توجه بیشتر مسئولان به این بقعه متبرکه شود و شیروان به یکی از قطب های فرهنگی شهرستان و استان تبدیل شود.

 

وی با بیان اینکه مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ماه رمضان با اولویت فضای باز در مراکز شهرستان های استان برگزار می شود، تصریح کرد: این مراسم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: اگر فضای باز برای مراسم جزء خوانی فراهم نباشد این مراسم با 40 درصد ظرفیت و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مکان های سربسته برگزار می شود.

 

علیپور همچنین از برگزاری محافل کوچک قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و خاطرنشان کرد: این محافل در مساجد، حسینیه ها، بقاع متبرکه و اماکن فرهنگی با جمعیت اندک و با زمان محدود برگزار می شود.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان عنوان کرد: این شهرستان بیش از 950 موقوفه، 220 مسجد شهری و روستایی و 62 بقعه متبرکه دارد.

 

 

 

کد خبر 1054878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha