صدور ۶۸ مجوز استاندارد در فارس

رهنما گفت: از ابتدای سال جاری ۶۸ مجوز استاندارد توسط اداره کل استاندارد فارس جهت واحدهای تولیدی و خدماتی استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی رهنما»، امروز (یکشنبه 19 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: از ابتدای سال جاری 68 مجوز استاندارد توسط اداره کل استاندارد فارس جهت واحدهای تولیدی و خدماتی استان صادر شده است.

مدیر کل استاندارد فارس  گفت: 13 پروانه استاندارد حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی در زمینه گوجه فرنگی، خرم ، سیب زمینی ، قارچ خوراکی و انگور صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 17 پروانه کاربرد علامت استاندارد و 11 مورد مجوز استفاده از علامت استاندارد و همچنین 27 مورد مجوز استفاده از ظرفیت خالی کارخانجات فارس صادر شد، اضافه کرد: در این مدت 265 تاییدیه استاندارد آسانسور در سطح استان صادر شده است.

مدیر کل استاندارد فارس، از 200 فقره بازرسی سر زده از واحدهای و انجام 300 نمونه برداری اتفاقی از خط تولید کارخانجات فارس خبر داد و افزود: در این مدت بیش از 60 اظهار نامه وارداتی و صادراتی در گمرکات فارس توسط استاندارد صادر شد.

مدیر کل استاندارد فارس از تداوم نظارت مستمر کارشناسان استاندارد فارس بر مراکز تولیدی، انبارهای کالاهای مشمول استاندارد اجباری و مراکز عرضه در سطح استان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه موارد غیر استاندارد که سلامت و ایمنی مردم را تهدید نماید برخورد قانونی انجام می شود.

کد خبر 1054879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha