تقویت و حفظ سرمایه های اجتماعی نظام بسیار مهم است

شکری، گفت: تقویت و حفظ سرمایه های اجتماعی نظام بسیار مهم و مشارکت در انتخابات یک امر ضروری اجتناب ناپذیر است که باعث قدرت ملی کشور و سد محکمی در مقابل استکبار جهانی و بدخواهان نظام است.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جمهوری اسلامی یک نظام انتخاباتی با مبانی شرعی و فقهی است که همه ما به این نظام احترام گذاشته و خواهیم گذاشت.  

 

یداله شکری خاطر نشان کرد: قانون اساسی براساس رای و پذیرش مردم است همان مردمی که از اوایل نهضت،مبارزه با رژیم ستم شاهی تا پیروزی انقلاب اسلامی ،۸سال دفاع مقدس ،تحریم و بیماری کرونا، حوادث طبیعی با تمام وجود جان خود و فرزندانشان را سپر قرار دادند تا شاهد عظمت، سربلندی ایران اسلامی باشند واین اصل اول مردم سالاری دینی است که تحقق مردم سالاری نیازمند احترام گذاشتن به مردم و مقررات که بهترین آن مشارکت توام با رقابت است.


وی تصریح کرد: ۴۲سال از خواست مردم ما برای استقلال، آزادی ،جمهوری اسلامی ایران گذشت اماآرمان ملت همچنان استقلال ،آزادی جمهوری اسلامی است که دوارزش و آرمان درکنار خود دارد مردم سالاری ودین سالاری که تبلور شریعت درظرفیت یک ملت بزرگ و تجلی حکومت خداوند در قامت ملتی رشید است. 

 

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی فرصتی برای اقتدار،عظمت، صلابت ، اثبات مشروعیت ،دمکراسی و مردم سالاری دینی است  و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپردن مسئولیت به مردم است و لذااز دستاوردهای مهم انقلاب  تشکیل شوراهای اسلامی است که یکی از مظاهر دمکراسی و حاکمیت مردم بشمار می رود. 

 

شکری تصریح کرد: امروز شرایط کشور یک شرایط خاص احساس است که همه مسئولان برای حفظ اقتدار کشور تلاش کنیم .لذا تقویت و حفظ سرمایه های اجتماعی نظام بسیار مهم و مشارکت در انتخابات یک امر ضروری اجتناب ناپذیر است که باعث قدرت ملی کشور و سد محکمی در مقابل استکبار جهانی و بدخواهان نظام که قدرت تصمیم گیری،تصمیم سازی وچانه زنی حاکمیت درسطح ملی و بین المللی بالا و باعث اقتدار و قدرت نظام است.

 

کد خبر 1054924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha