فعالیت های گسترده کانون گلستان ارجنک برای مقابله با کرونا

بخشی گفت: کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ارجنک در راستای مقابله با کرونا از اسفند سال ۹۸ تاکنون فعالیت های گسترده ای انجام داده است.

«علی اصغر بخشی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ارجنک در راستای مقابله با کرونا از اسفند سال 98 تاکنون فعالیت های گسترده ای انجام داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ارجنک ادامه داد: فعالیت های همه جانبه اعضای کانون گلستان در روستای ارجنک و اجرای رزمایش های «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بخشی از نیاز محرومان را تامین کرده است.

 

وی ابراز کرد: این فعالیت ها در سال ۱۴۰۰ با برنامه ریزی اعضای کانون گلستان در روستای ارجنک برای دستگیری از نیازمندان ادامه دارد و جوانان مسجدی همواره محور فعالیت‌های اجتماعی و برنامه‌های فرهنگی خود را به منظور مقابله با بحران کرونا و کمک به اقشار آسیب دیده ادامه می دهند.

 

بخشی گفت: اعضای کانون گلستان در روستای ارجنک با تهیه مواد ضدعفونی کننده به صورت مستمر محیط مسجد، کانون، محلات و مناطق مختلف را ضدعفونی و گندزدایی می‌ کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ارجنک ادامه داد: سازماندهی نیروهای توانمند، جذب حمایت و مشارکت خیرین، مشارکت در طرح غربالگری، کمک به شبکه بهداشت و درمان، ضدعفونی و گندزدایی از خیابان‌ها، معابر، درب منازل مردم و در برخی موارد منازل مردم حاشیه شهرها از دیگر فعالیت ‌های فعالان کانون ‌گلستان ارجنک برای مقابله با ویروس کرونا است.

 

کد خبر 1054942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha