منافع قانونی ساکنین روستای کمندان مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام سپهوند، گفت: برای ساماندهی اهالی روستای کمندان به گونه ای عمل شود که در منافع مشروع و قانونی ساکنین روستای کمندان خدشه ای وارد نشود.

حجت الاسلام«علی سپهوند»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، به روند پیشرفت فیزیکی سد کمندان شهرستان ازنا اشاره کرد و اظهارداشت: در بازدید اخیر اساتاندار لرستان از این سد قسمت های مختلف سد و چگونگی مراحل اجرایی پروژه مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

امام جمعه ازنا با اشاره به اهمیت توجه به اهالی روستای کمندان، افزود: رضایتمندی و ساماندهی اهالی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

وی تأکید کرد: در زمینه ساماندهی اهالی روستا باید به گونه ای عمل شود که در منافع مشروع و قانونی ساکنین روستای کمندان خدشه ای وارد نشود.

 

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به اینکه سد کمندان در آستانه بهره برداری است، افزود: این سد در خرداد ماه و تا پایان دولت دوازدهم قرار است که آبگیری شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای بهره برداری از این سد مسئولین و متولیان پروژه بایئ تمامی سعی و تلاش خود را بکار گیرند و به گونه ای عمل شود که تأخیری در بهره برداری از این پروژه ارزشمند و بزرگ ایجاد نشود.

 

کد خبر 1054955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha