اقدام مومنانه کانون های فرهنگی هنری مساجد در طول ماه مبارک رمضان

ابدالی پور با اشاره به اجرای طرح توزیع گوشت گرم در بین ایتام و نیازمندان، گفت: با مشارکت خیران طرح اقدام مومنانه در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شده است.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح اقدام مومنانه از زمان شیوع بیماری کرونا در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اجرایی شده است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی در طول یک سال گذشته به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

وی با بیان اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از ایتام و نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با جذب مشارکت های مردمی و خیرین به صورت ماهانه و یا مناسبتی از ایتام و نیازمندان حمایت می کنند.

 

ابدالی پور ادامه داد:  فعالان کانون های مساجد در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی تاکنون با مشارکت خیرین در محلات بسته های معیشتی، غذای گرم و بهداشتی را در بین نیازمندان محله توزیع می کنند تا زمینه کاهش آلام این عزیزان فراهم شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح کمک های مومنانه توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در ماه مبارک رمضان، افزود: در طول ماه مبارک رمضان پخت غذای گرم، توزیع بسته های معیشتی در کانون های مساجد با مشارکت خیرین و مردم انجام شده است.

 

توزیع 8 مرحله ای گوشت گرم در بین ایتام و نیازمندان لرستانی

 

ابدالی پور با اشاره به طرح توزیع گوشت گرم در بین نیازمندان و ایتام استان، افزود: این طرح به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرایی شده است.

 

وی افزود: تاکنون طی هشت مرحله  و در هر مرحله حدود 2 تن گوشت گرم در بین ایتام و نیازمندان استان در قالب طرح اقدام مومنانه توزیع شده است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان ادامه داد: برنامه های فرهنگی، مذهبی و هنری ویژه ماه مبارک رمضان با رعایت دستور العمل های بهداشتی در کانون های مساجد استان برگزار شده است.

 

ابدالی پور اظهار کرد: همچنین تلاش شده است از بستر فضای مجازی برای برگزاری ویژه برنامه های کانون های مساجد در طول ماه مبارک رمضان بهره گرفته شود.

 

کد خبر 1055031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha