دانش آموزان برپا کننده مدرسه انقلاب در آستارا تجلیل شدند

عوامل اجرایی و دانش آموزان برپا کننده مدرسه انقلاب در بندر آستارا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مراسم تجلیل از عوامل اجرایی و دانش آموزان برپا کننده مدرسه انقلاب در آستارا امروز(یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت) با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

 

«سید سجاد موسوی» در این مراسم بر پرداختن به بحث های پرورشی توسط دبیران تاکید کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا افزود: تشکل هایی که در حیطه آموزش و پرورش فعالیت دارند بر ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب در بین دانش آموزان توجه ویژه داشته باشند.

 

موسوی با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تشکلی امین برای دانش آموزان است، گفت: دانش آموزان در این تشکل عضو شوند.

 

«یوسف هدایتی» نیز در این مراسم، اظهارکرد: ۱۲ دانش آموز و ۲ نفر از عوامل اجرایی که در برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب که در دهه فجر مشارکت داشتند، تجلیل و قدردانی شد.

 

مسئول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان بندر آستارا افزود: نمایشگاه مدرسه انقلاب به صورت حضوری در مدرسه دخترانه شهید علی انصاری و به صورت مجازی در مدرسه سروش برپا شده بود.

 

وی تصریح کرد: تصاویر و فیلم هایی از نمایشگاه مذکور و سایر نمایشگاه هایی که به همت اتحادیه انجمن اسلامی بندر آستارا در مناسبت های مختلف برپا شده بود به نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ارسال شده بود که مورد تحسین قرار گرفت.

 

هدایتی خاطرنشان کرد: نمایشگاه مدرسه انقلاب به همت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان بندر آستارا و با مشارکت سپاه ناحیه، اداره آموزش و پرورش، حوزه بسیج دانش آموزی و اداره کتابخانه های عمومی آستارا برپا شده بود که مورد استقبال دانش آموزان و شهروندان قرار گرفت.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از دانش آموزان و عوامل اجرایی در برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

کد خبر 1055078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha