تأسیس دبیرستان پسرانه فرهنگ ویژه رشته علوم انسانی در دزفول

محمدی خباز از تأسیس دبیرستان پسرانه فرهنگ ویژه رشته علوم انسانی و راه اندازی هشت رشته جدید هنرستانی و جذاب برای سال تحصیلی جدید جهت ثبت نام در پایه دهم خبر داد.

«رضا محمدی خباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: به منظور جذب دانش آموزان نخبه در رشته علوم انسانی در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دبیرستان دخترانه فرهنگ تأسیس شد و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته امیدواریم در مهر ۱۴۰۰ نیز با ثبت نام دانش آموزان مستعد پسر در پایه دهم ویژه رشته علوم انسانی دبیرستان پسرانه فرهنگ نیز آغاز به کار کند.

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول توسعه رشته های هنرستانی را یکی دیگر از برنامه های آموزش و پرورش دزفول دانست و افزود: با موافقت مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان برای مهر ۱۴۰۰ رشته های علوم دامی، علوم زراعی، علوم باغبانی، ماشین های کشاورزی، تعمیر تلفن های ثابت و همراه، تأسیسات برودتی، تعمیر ماشین های بنزینی و حسابداری و بورس در شهرستان دزفول راه اندازی خواهند شد که دانش آموزان جهت ثبت نام در پایه دهم می توانند به هنرستان های مربوطه که در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی و تراکم دانش آموزان در برخی مناطق دزفول تصریح کرد: باید با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان دزفول، اداره راه و شهرسازی، شهرداری و ... مشکل کمبود و نبود زمین آموزشی در مناطق زیبا شهر، پیام نور، کوی امام رضا (ع)، بهمن، نیایش و فرهنگ شهر برطرف شود تا با مشارکت خیرین ارجمند و دولت نسبت به ساخت مدارس در این مناطق اقدام شود.

 

کد خبر 1055100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha