وحدت و انسجام بین علماراه نفوذ دشمنان اسلام و تفرقه افکنان را خواهد بست

حجت الاسلام فاضلی، گفت: وحدت و انسجام بین علماراه نفوذ دشمنان اسلام و تفرقه افکنان را خواهد بست و اجازه نخواهد داد دشمنان در هیچ شرایطی پیروز میدان باشند.

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: وظیفه علماء در جامعه را هدایت گری است. اگر علما نبودند شاید زحمات انبیا به هدر می رفت و جامعه به کفر می گرایید.

 

حجت الاسلام حجت اله فاضلی  افزود:  اگر علما هوشیار و هماهنگ باشند حمایت عموم مردم را دارند و می توانند نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.اگر ما وظیفه خود را بخوبی انجام ندهیم دشمن وظیفه اش را که آسیب به ایران اسلامی است را خوب انجام می دهد.

 

وی با بیان اینکه وحدت باید دغدغه ی علمای منطقه باشد،اظهار کرد:  وظیفه علماء خطیر و حساس است و روحانیون باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق کنند.

 

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه  تصریح کرد: امنیت و استحکام نظام رفاه بیشتر می آورد ما نباید به سرنوشت آینده مملکت سهل انگاری کنیم و اگر این اتفاق بیفتد و فرد اصلح انتخاب نشود خسارت و زیانش به ما بر می گردد.

 

حجت الاسلام فاضلی  تاکید کرد: پایبندی به اصول اعتقادی مردم منطقه بر وحدت ، برادری و انسجام ایران اسلامی و وحدت رویه در همه زمینه ها باید ایجاد و مورد توجه قرار بگیرد.

 

کد خبر 1055108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha