آزمون سراسری پایان دوره انجمن خوشنویسان در شبستر برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر از برگزاری امتحانات سراسری پایان دوره انجمن خوشنویسان ایران در شهرستان شبستر خبر داد.

«ابوالفضل الهودریان»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در  تبریز هنر را یک موهبت الهی و یک حقیقت بسیار فاخر و ارزشمند عنوان کرد و گفت: کسی که این موهبت از سوی پروردگار مثل همه نعمت های دیگر به او داده شده است باید بار مسئولیتی را هم برای خودش قایل باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شبستر افزود: از نگاه انقلاب اسلامی  اگر سرچشمه هنر معنویت و شاخ و برگ آن در باغ زندگی مردم افراشته باشد، گران بهاترین میوه های ایمان و اندیشه و احساس و تخیل آفریننده رابه بار خواهد آورد.

وی بااشاره به برگزاری آزمون سراسری پایان دوره انجمن خوشنویسان ایران تاکید کرد: این آزمون 29 تا 31 اردیبهشت ماه جاری در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه با همکاری انجمن خوشنویسان شعبه شبستر در این شهرستان برگزار می شود.

الهوردیان افزود: این آزمون 29 اردیبهشت در دوره های مبتدی تکمیلی و پیشرفته هر سه دوره در سطح تحریری و روز 30 اردیبهشت در دوره های مقدماتی، متوسطه، خوش، کتابت عالی  و ممتاز و روز 31 اردیبهشت نیز در دوره های نستعلیق ممتاز و عالی، شکسته، نسخ، ثلث عالی و ممتاز همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر هدف از برگزاری این آزمون را ارتقای سطح خوشنویسی هنرجویان عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان در این آزمون از طرف انجمن خوشنویسان ایران گواهی شرکت در دوره را دریافت خواهند کرد .
وی با بیان اینکه طبق جدول زمانبندی درب ورود بخه جلسات در زمان قید شده بسته خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت شرکت در دوره های آزمون، کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای ارسال نمونه خط خود با شماره 09144712360  تماس بگیرند.

الهوردیان با اشاره به فواصل زمانی تعیین شده بین هر آزمون، تاکیدکرد: این بازه زمانی به منظور عدم تداخل و ایجاد فرصتی برای ضد عفونی سالن برگزاری آزمون در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، شبستر یکی از شهرهای غربی آذربایجان شرقی است که در 65 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده و طی آئین معرفی  شهرهای خلاق فرهنگ و هنر، در بخش ادبیات و شهر کوزه کنان آن شهرستان در حوزه صنایع دستی و سنتی  در میان شهرهای نهایی قرار گرفتند.

کد خبر 1055120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha