راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی توسط اعضای کانون زنیبیه(س) خشکرودبار

وحدانی از راه‌اندازی راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی توسط اعضای کانون زینبیه(س) خشکرودبار خبر داد.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: در راستای حمایت از شعار سال، اعضای کانون فرهنگی زینبیه(س) حشکرودبار اقدام به راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زنیبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: با پرورش جوجه گوشتی و انواع طیور محلی و محصولات جالیزی ضمن تامین مصرف خانواده با فروش مازاد به اقتصاد خانواده هم کمک می‌شود.

 

وی هدف از این کار را حفظ و استفاده از بافت روستا و نقش زنان در خانواده عنوان کرد و گفت: علاوه بر پرورش طیور، راه‌اندازی گل‌خانه‌های کوچک و پخت انواع کیک و شیرینی از دیگر فعالیت‌های بانوان اعضای کانون است.

 

وحدانی تصریح کرد: در زمینه آموزش‌های مهارت محور، تاکنون دوره‌های آموزشی مختلفی در مسجد برگزار کردیم که خوشبختانه با استقبال خیلی خوب بانوان روبرو شدیم و به لطف خداوند با آموزش این هنرها، زمینه اشتغال خانگی تعداد زیادی از بانوان فراهم شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زنیبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: با برگزاری دوره‌های آموزش فراگیر بانوان ضمن حمایت از آن‌ها می‌توان در زمینه فراهم کردن زمینه‌های اشتغالزایی اقدامات موثری انجام داد.

کد خبر 1055194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha