موزه آثار فیزیکی شهداء در جوار امامزاده محمد(ع)راه اندازی می شود/ روند بهسازی مزارهای شهداء در البرز ادامه دارد

رستمیان با اشاره ادامه روند بهسازی مزارهای شهداء در البرز گفت: راه اندازی موزه آثار فیزیکی شهداء در جوار امامزاده محمد(ع) در قالب سلسله نشست های همفکری و هم اندیشی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمان رستمیان» طی سومین نشست شورای معاونان اداره کل بنیاد شهید استان البرز که دوشنبه ۲۰ اردیبهشت برگزار شد گفت: تسریع در ادامه بهسازی گلزارهای شهداء استان البرز اولویت کاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز است. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: راه اندازی موزه آثار فیزیکی شهداء در جوار امامزاده محمد(ع) در قالب سلسله نشست های همفکری و هم اندیشی در حال انجام است. 

 

به گفته رستمیان، راه اندازی موزه آثار شهداء یکی از مهمترین برنامه های محوری در قالب تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است. 

 

وی با اشاره به روند مستمر بازدیدهای ادواری معاونان و روسای ستادی از مناطق و شهرستان ها به عنوان مهمترین برنامه این اداره کل در سال جاری بیان کرد: هدف از این بازدیدهای بررسی نقاط ضعفو قوت با هدف سوق دادن خدمات به ایثارگران است. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: در جریان بهسازی پروژه مزار شهداء استان البرز با پیشرفت ۹۵ درصدی روبه رو بودیم که در این جریان انتظار می رود با اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته ۵ درصد باقی مانده تا چند ماه آتی انجام شود. 

 

کد خبر 1055312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha