خادمیاران رضوی گلستان حامی ۱۰۰۰ نفر از ایتام و محسنین شدند

علوی از حمایت یک هزار نفر لز خادمیاران آستان قدس رضوی گلستان در حمایت از ایتام خبر داد.

«سید حسین علوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و شرایط ایجاد شده در حوزه سلامت و اقتصاد نهادها و مجموعه های مختلف باید برای کمک به آحاد جامعه به ویژه محرومان وارد میدان شوند.

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان ادامه داد: خوشبختانه مجموعه کانون های خادمیاری ما با همکاری تمامی مجموعه ها در حوزه سلامت و اقتصاد ورود پیدا کردند.

 

وی اضافه کرد: در طرح سرپرستی از ایتام با همکاری کمیته امداد گلستان از ظرفیت خادمیاران رضوی استفاده شد و خادمیاران رضوی و خانواده های آنها به صورت داوطلبانه به جمع حامیان ایتام کمیته امداد پیوستند.

 

علوی با بیان اینکه امیدوارم هیچ یتیمی بدون حامی نماند، بیان کرد: این طرح کمتر از یک ماه آغاز شده و طبق برنامه ریزی انجام شده قرار است در فاز نخست چهار هزار و ۲۰۰ نفر به جنع حامیان ایتام بپیوندند.

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان اضافه کرد: تاکنون یک هزار نفر از خادمیاران رضوی در طرح اکرام ایتام شرکت کردند و به جمع حامیان ایتام کمیته امداد گلستان اضافه شدند.

 

وی گفت: خادمیاران رضوی از ابتدای شکل گیری دفاتر خادمیاری تاکنون در حوزه فعالیت های تبیین معارف امام رضا(علیه السلام)،  خدمات اجتماعی و کمک به محرومان پای کار آمد.

 

علوی به مشارکت آستان قدس رضوی در اجرای طرح مواسات اشاره کرد و افزود: شهرستان های ما از ابتدای ماه مبارک رمضان در آماده سازی و توزیع بسته های معیشتی و اطعام دهی فعالیت دارند که این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان یادآور شد: در حوزه سلامت نیز از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در تولید ماسک، مواد ضدعفونی کننده، کمک به آسیب دیدگان کرونا، اطعام دهی در بیمارستان ها و غیره فعالیت کردیم.

 

وی ابراز داشت: فعالیت های آستان قدس رضوی در حوزه سلامت و کرونا تا ریشه کنی این ویروس منحوس ادامه دارد.

 

علوی تصریح کرد: فرمان مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش مواسات و همدلی، کمک رسانی به محرومان و آسیب دیدگان از کرونا را دوچندان کرد و در حالت عادی رودخانه ای از جریان مواسات در حال گذر بود که با اشاره و فرمان ولایی مقام معظم رهبری تبدیل به اقیانوسی از محبت و همدلی شد.

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان تاکید کرد: خوشبختانه پس از فرمان مقام معظم رهبری آحاد مختلف مردم و تمامی نهادها، مجموعه ها، ادارات و غیره پای کار آمدند و بخشی از آسیب ناشی از کرونا در جامعه التیام یافت.

کد خبر 1055325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha